شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

ایرانسل، یک فرصت جالب توجه دیگر در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی قرار داده است تا مبلغ صورتحساب خود را از طریق اینترنت و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. با استفاده از این روش، ۲% از مبلغ پرداختی به عنوان هدیه به حساب مشترک بازگردانده شده و از مبلغ صورتحساب دوره بعد وی کسر می گردد. به عنوان مثال اگر مشترکی برای پرداخت صورتحساب خود به مبلغ ۲٠٠ هزار ریال از طریق اینترنت اقدام نماید، در هنگام پرداخت صورتحساب ، مبلغ ۴ هزار ریال به حساب او منظور شده واین رقم شارژ مستقیم ایرانسل از صورتحساب دوره بعد وی کسر خواهد شد.
سرویس پیام چند رسانه ای MMS یا (Multimedia Messaging Service) به شما شارژ مستقیم ایرانسل امکان می دهد تا علاوه بر متن های طولانی، عکس و موسیقی را نیز به سایر مشترکین ایرانسل ارسال کرده و یا به نشانی اینترنتی آنها ایمیل کنید.
بصورت يكجا با سرويس پيشرفته پيام چند رسانه اي شارژ مستقیم ایرانسل (MMS) ايرانسل...
پرداخت صورتحساب از طریق اینترنت به همراه ۲% اعتبار رایگان برای صورتحساب شارژ مستقیم ایرانسل دوره بعد! ( ویژه مشترکین سیم کارت دائمی)
• استفاده از GPRS شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل خدمات پیام چند رسانه ای و یا Multimedia Messaging Service) MMS)، را مجدداً راه اندازی نموده است. این سرویس که برای نخستین بار در کشور توسط ایرانسل معرفی شده است، به مشترکین ایرانسل امکان می دهد تا فایل های صوتی و شارژ مستقیم ایرانسل تصویری را به همراه متن های طولانی به صورت یکجا به سایر مشترکین ایرانسل بفرستند یا به ایمیل آنها ارسال نمایند
قوانین شارژ مستقیم ایرانسل قطع خدمات دائمی:
- تماس با 700 از شارژ مستقیم ایرانسل خط ایرانسل و وارد نمودن شماره های 3 و سپس 5
برای ارسال پیام چندرسانه ای، گوشی شما باید دارای قابلیت استفاده از این سرویس باشد و همچنین، تنظیمات پیام چندرسانه ای می بایست بر روی آن ذخیره شده باشد. ایرانسل، پیش از این تنظیمات MMS را از طریق پیام کوتاه برای شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین ارسال نموده است. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید به روشهای زیر این تنظیمات را دریافت نمایید:
با این سرویس جدید شارژ مستقیم ایرانسل که برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل ارائه می شود، دارندگان سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند به سادگی و تنها با وارد نمودن یک کد از خط ایرانسل خود، سیم کارتشان را به دائمی تبدیل کنند.
برای شارژ مستقیم ایرانسل پرداخت صورتحساب سیم کارت دائمی خود از طریق اینترنت، اینجا کلیک کنید.
پیام چندرسانه ای رایگان برای ثبت نام و تکمیل فرم درخواست فعالسازی سرویس شارژ مستقیم ایرانسل MMS!
براي نخستين بار در ايران: تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی! شارژ مستقیم ایرانسل
در غیر اینصورت خط تلفن به همراه اعتبار موجود و شارژ مستقیم ایرانسل دیگر سرویس های اختصاص یافته قطع و ضبط خواهد شد.
اگر مشتری در مدت ۲۸ روز صورت‌حساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت تماس و SMS خواهد بود. شارژ مستقیم ایرانسل در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در این دوره ۵۷ روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود که در آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد. اگر مشترک ۵۱ روز در حالت تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (و حساب او) از شبکه حذف می گردد. 
ضمناً دقت نمایید در صورتی که مشترک مبلغ صورتحساب را ۵ روز یا کمتر مانده به موعد صدور صورتحساب آن دوره پرداخت نماید، شارژ مستقیم ایرانسل میزان ۲% اعتبار رایگان در صورت حساب دوره بعدی مشترک منظور خواهد شد.
• شارژ مجدد شارژ مستقیم ایرانسل
تبديل شارژ مستقیم ایرانسل سيم كارت اعتباری به دائمی
در صورت نیاز می توانید مبلغی غیر از مبلغ صورت حساب خود را نیز از شارژ مستقیم ایرانسل طریق پرداخت اینترنتی به حساب خود واریز نمایید. (به عنوان مثال برای فعال سازی سرویس رومینگ سیم کارت دائمی) در این صورت باز هم ۲% از آن به عنوان اعتبار رایگان به شما تعلق خواهد گرفت.
• دریافت شارژ مستقیم ایرانسل یا برقراری تماس
- شماره گیری #5*3*130* شارژ مستقیم ایرانسل از خط ایرانسل
• ارسال یا شارژ مستقیم ایرانسل دریافت پیام کوتاه (SMS) و پیام چند رسانه ای
بنابراین، مشترکینی که مایلند در عوض شارژ سیم کارت به صورت مداوم، هر دو ماه یکبار صورتحساب دریافت کنند، یا از خدمات پیشرفته صورتحساب استفاده کرده و صورتحساب تفکیکی بگیرند، می توانند بدون نیاز به خریداری یک سیم کارت دیگر (با یکی از دو روش زیر) به سادگی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند و از تمامی سرویس ها و مزایای شارژ مستقیم ایرانسل آن ازجمله تعرفه های مقرون به صرفه تر، فهرست طلایی و سرویس رومینگ بین المللی بهره مند شوند. پرداخت اینترنتی صورت حساب
ارسال پيام، موسيقي و عكس شارژ مستقیم ایرانسل
قوانین قطع شارژ مستقیم ایرانسل خدمات اعتباری:
کافی است برای فعال نگه داشتن خط خود شارژ مستقیم ایرانسل در هر ۹۰ روز یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید:





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: